Πέμπτη 30 Απριλίου 2026

Επίσκεψη στο 1ο Γυμνάσιο Κισσάμου

Την Τετάρτη 29/04/2026 επισκεφθήκαμε το 1ο Γυμνάσιο Κισσάμου και είχαμε μια πολύ όμορφη και ουσιαστική συνάντηση με τους μαθητές.
Παρουσιάσαμε τη λειτουργία και τις επαγγελματικές προοπτικές που προσφέρουν οι ΕΠΑΣ Μαθητείας της ΔΥΠΑ, ενώ ανταλλάξαμε απόψεις και απαντήσαμε σε ερωτήσεις σχετικά με τις επιλογές που έχουν μπροστά τους.
Ευχαριστούμε θερμά τους μαθητές για το ενδιαφέρον τους και τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς για τη φιλοξενία!