Ενημερωτικό και Εκπαιδευτικό Ιστολόγιο της ΕΠΑ.Σ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ Χανίων της Δ.ΥΠ.Α. (πρώην ΟΑΕΔ)
Η "τσίκνα" δεν έλειψε ούτε φέτος από το Αννουσάκειο Ίδρυμα.Και του χρόνου, με υγεία σε όλους & όλες! ✨💛