Οι μαθητές μας στο πλάι του γνωστού σεφ Βασίλη Καλλίδη, ο οποίος για μια ακόμα φορά μαγείρεψε σήμερα στα Χανιά, για το Πασχαλινό street food του "Συλλόγου "Ορίζοντας".
Στην Πασχαλινή Δράση Αγάπης του "Ορίζοντα", συμμετείχαν οι μαθητές μας:
Α. Κουτουλάκης, Ν. Καρίπογλου, Ι. Τσάνκοβα, Ι. Βεργεράκης, Κ. Ιατράκη, Γ. Τραμπάκουλου, Σ. Ψωμά και Δ. Λουλούδη.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους!!





