Μετά από προσπάθειες μίας δεκαετίας, το σχολείο μας απέκτησε ξανά το δικό του λεωφορείο για τη μεταφορά των μαθητών μας. Εξασφαλίσαμε πλέον, από την επόμενη σχολική χρονιά 2022-23 και έως το 2038, τη δωρεάν μετακίνηση των μαθητών μας από και προς το σχολείο.
Η σχολική κοινότητα της ΕΠΑ.Σ Μαθητείας Χανίων ευχαριστεί θερμά, τον Διοικητή κ. Σπύρο Πρωτοψάλτη, τη Διοίκηση της Δ.ΥΠ.Α (πρώην ΟΑΕΔ), την Περιφερειακή Δ/νση Κρήτης και ΟΛΟΥΣ όσους συνέβαλαν στην αγορά του λεωφορείου.
Συνεχίζουμε δυναμικά όλοι μαζί, για μια ποιοτική και ουσιαστική επαγγελματική εκπαίδευση!
